środa, 7 kwietnia 2010

Ostatnie jaja w tym sezonie

Na początek przepis na # 15 Anity - oczywiście z  art piaskownicy.
Jak przepis to i składniki:
- jajko ( u mnie wydmuszka)
- koraliki, lub koralik ( obecny - sztuk jeden)
- kwiaty ( jeden ze scrap.com.pl)
- kolorystyka odbiegająca od wielkanocnej
- coś słodkiego ( cukiereczki do dekoracji)

I upichciłam takie jajo





I jeszcze wianek wielkanocny...
Wianek kupny, wykonany ze słomy. Wydmuszki i ptaszek mojego wykonania. Prezentuje się tak:



I na dziś koniec:)
Pozdrawiam i słonka życzę, u mnie niestety brak.

4 komentarze:

  1. oooo, dla mnie zrobienie jaja po świętach to nad wyraz nie-do-wykonania-praca... więc Ciebie podziwiam, zwłaszcza, że jajo takie fajne!
    brawo :)
    aaaaazrobienie wianka to już szaleństwo :)
    Twój słomiany jest śliczny! te pomarańczowo rdzawe dodatki to też trawy? i jaja super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje serdecznie za komentarz,tym bardziej, że jesteś głównie jedyną komentującą u mnie osobą;)jajo jakoś sprawnie i szybko się wykonało,taka zabawa dla uwolnienia głowy od ciężkich myśli.
    A wianek to już przed świętami zagościł u nas - cały wianek wykonany ze słomy i traw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace:)Kolorowe, wesołe, wiosenne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :) miło, że się podobają. Elu posiadasz swój blog? chętnie odwiedzę. Pozdrawiam w ten pochmurny dzień

    OdpowiedzUsuń